Klachten
We hebben een aantal zaken voor u op een rij gezet.
Klachten
Hoewel wij ons uiterste best doen op vlak van kwaliteit, service en prijs, kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Deze klacht kunt u dan kenbaar maken via onze contact pagina of door een klachtenbrief te sturen naar Schatting 72, 8210 Zedelgem. Binnen maximaal 14 kalenderdagen ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie op de klacht.
Indien u ontevreden bent over de geleverde bestelling kunt u z.s.m. na de factuurdatum één mail sturen naar [email protected]. Gelieve in deze mail zo volledig mogelijk uw opmerking vermelden. Zodra wij uw mail ontvangen hebben, bevestigen wij deze voor ontvangst. Binnen maximaal 14 kalenderdagen nemen wij contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken.
Indien u het niet eens bent met de afhandeling van de klacht of als we er samen niet uit komen, kunt u uw klacht / geschil indienen bij BeCommerce en bij het Europees ODR Platform.
Heeft u nog vragen?
Neem contact op!
Stuur een e-mail
Neem Contact Op
Heeft u vragen of behoefte aan persoonlijk advies? Neem contact met ons op!