Rembours
We hebben een aantal zaken voor u op een rij gezet.
Betalen bij levering
Indien u er voor heeft gekozen om het restant te betalen bij levering / afhaling kunt u dit voldoen via de mobiele betaalterminal. Mocht het te betalen bedrag boven de 1.250 EUR zijn, controleer dan voor levering bij uw bank of er geen pin-limiet van toepassing is. Indien dit van toepassing is, dient u deze vooraf bij de bank te verhogen. Contant of met een creditcard betalen is niet mogelijk.
Daarnaast is het mogelijk om online via Bancontact te betalen. In de updates t.a.v. de bezorging die u per mail ontvangt, zit een link bijgesloten naar de betaalprovider Mollie. U kunt dan online voor levering het openstaande bedrag reeds voldoen.
Wij raden het af om de dag voor levering per bank de betaling over te maken. Mocht de bank onverhoopt uw betaling niet tijdig verwerken, kan het zijn dat het bedrag nog niet op onze rekening inzichtelijk is. Hierdoor heeft de chauffeur geen bewijs van betaling.
Als op moment van aflevering de betaling niet kan worden voldaan, kunnen wij helaas uw order niet uitleveren en worden er opnieuw leveringskosten in rekening gebracht. Zorg dus altijd voor een passend limiet. Achteraf betalen is niet mogelijk.
Heeft u nog vragen?
Neem contact op!
Stuur een e-mail
Neem Contact Op
Heeft u vragen of behoefte aan persoonlijk advies? Neem contact met ons op!